torsdag 1 mars 2012

VILL DU VARA FRISK?


HÅLL KOLL PÅ BACILLERNA - KRONAN HJÄLPER DIG

Fick ett alldeles lysande tips av Ove om var man ska vara om man INTE vill bli förkyld, och om man kikar på den här kartan så har jag verkligen tur som bor i Norrtälje och jobbar i Halmstad. Tyvärr så passerar jag vissa "risk-zoner" men där kan man ju alltid ha fönster uppvevade och ventilationen avstängd hehe. Kolla in länken HÄR... och se om du riskerar att bli sjukskriven eller inte ;)

Kom precis hem efter en dryg resa från ett Halmstad som har legat i konstant dimma hela veckan, och då menar jag alltså "vanlig dimma". Rena ärtsoppan och riktigt svårorienterat eftersom sikten varit dryga 150 meter. Jag som trodde det skulle vara värsta vårvädret och krokusar överallt. Snacka om blåst! Men men, jag drar ju ner på måndag igen och då ska jag banne mig gå i t-shirt oavsett väder och vind, så det så.






"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar