torsdag 15 mars 2012

PRESSTRÄFF


PRESSTRÄFF - GIFTFRI MILJÖ

Fick några bilder på min mobil idag från en person som jag vet befinner sig på annan ort just nu. Och om jag inte missminner mig helt fel så är det en pressträff där. Dom andra bilderna antar jag kommer från gården där det hela hölls, både från sidan och ovanifrån... men kom ihåg att jag bara antar än så länge ;) Jag kanska återkommer om någon dag med mera fakta, håll koll.


(bra öppet-tider här haha)

(Är det gården från ett flygplansfönster, nääää... eller?)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. Mitt på flygbilden, så ser man vad jag ALLTID säger att ni ska fixa. Det är en JÄTTE hög med skrot. Den ligger någonstans mellan Halmstad och Arlanda. Det är bara att leta och hitta..//Ove

    SvaraRadera
  2. Hur fan kunde du hitta min lilla "gömma"?

    SvaraRadera