måndag 5 mars 2012

SÅ HÄR KAN MAN OCKSÅ GÖRA



FINNAR OCH BJÖRKRIS - MEN DET HÄR TAR NOG PRISET

Hittade det här klippet på youtube och kunde inte låta bli att förmdela det till er, det är ju lite naturinslag osv. Lägg gärna märke till den graciösa killen dom sista sekunder hahaha.

Häckar just nu i halland, imorgon ryker sista kunden i halmstad kommun sen blir på laholmarna direkt, här går det undan nu kan jag lova. Och jag stannar tills jag är klar, om det så ska bli söndag.

ps. vann visst en öl igår också, tycker dock synd om min chef lasse som blev slagen med 47 ynka sekunder. Så jag bjuder på en klunk ;) och nä, ja pratar inte om Vasaloppet.

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar