onsdag 7 mars 2012

BARA SPÖKEN IBLAND


23 MIL I HALLANDS-SKOGARNA - OCH STUNDTALS BRA ÖDSLIGT

Vem ligger här tro, lite läbbigt kors man hittade utefter en skitig grusväg idag liksom. Vad har hänt, vem var det, vad hände? Jag stannade bilen och försökte få in "vibbarna" men dom uteblev, det var alldeles stilla. Även om vädret idag utanför Laholm var svinkallt och hur blåsigt som helst så rådde det ett lugn över platsen. Så det blev bara en bild och en snabb välsignelse, men jag undrar fortfarande lite över det där korset... magiskt!

Mindre magiska är ju dessa kunder som plockar fram "skit", hur äcklig får man vara liksom. Om jag nu bad någon komma och hämta mitt farliga avfall utan minsta kostnad, skulle jag inte fräscha till det hela då? JO!! Men så här ser det ut på varannan gård, och bara tanken på hur det ser ut när STENA-killarna kommer x veckor senare får mig att rysa ;) Jag gör dock allt för att kunden ska hjälpa till med att våra arbetsrutiner ska bli så bra som det bara går, i alla led. Vi måste jobba tillsammans, eller för att citera mig själv och mina led-ord när jag coachar i fotboll... "Nu är det VI... energi, glädje, vilja och jävlaranamma... nu tar vi dom"




ps. Nä han var inte hemma, så därav lappen ;)



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar