torsdag 19 november 2009

SKY BAR I VÄSTERÅS


Rena lyxen för en stockholmare i Västerås. First Hotel, sen middag på Bööf-Hus och en kall öl uppe i "Sky-Skrapan" 24 våningar upp... trist att man måste leva på egen ekonomi bara. Det är dyrt och ensamt att vara föråkare ska ni veta

Men det blev lite roligare med kompisar, jag hamnade nämligen i ett gäng med 140 rektorer (!). Jobbigt dock att ..... jag är en "bildsnubbe" och kommer inte att få det lätt att somna ikväll, svårförklarat men jag såg saker som ingen annan fick se haha. En av dom "råkade" slicka i mitt öra tex.... Hjälp! Imorgon drar jag hemåt.


(Sky-skrapan i Västerås vid midnatt)

Här har bilen rullat idag: Köpings Kommun --
Gräsnäs, Ängeby, Kolsva, Frosta, Gillsta, Dömsta, Kröcklinge, Bergaby, Medåker, Eskilstuna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar