tisdag 17 november 2009

VARNING VARNING


Idag fick man agera lite utryckningsfordon, ett påkört litet rådjur som hade kravlat sig upp på en smal grusväg igen. Det var inte jag som hade ställt till det utan en framförvarande bil, kanske bäst att poängtera detta omgående så att inte Ove tror att bilen är skadad ;)
Och nej, jag tog ingen blodig bild då jag är på gränsen till fanatisk djurvän. Jag blev bara kvar i några minuter som tur var, och allting ordnade sig hyfsat till slut, bortsett från Bambi då... Usch!

Desto roligare var ju att man blev uppringd av en journalist som hade spanat in bloggen och nu skulle skriva lite om den. Bra eller dåligt, ja det kan man ju fundera på. Fast det har varit en hel del besök kan jag säga, det börjar närma sig 10.000 med raketfart. Men det innebär ju att man måste vakta sin tunga ännu mera hädan efter och inte säga saker som FAN, JÄVLAR osv. Glöm det ;)

Här har bilen rullat idag: Köpings Kommun -- Persbo, Rölö, Aspa, Valbricka, Kolsva, Västersörby, Åndesta, Gisslarbo, Solberga och Valskog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar