tisdag 17 november 2009

KÖPING


Köping by night var ingen höjdare kan jag säga, och det kanske stämmer det där uttrycket "Sveriges tråkigaste stad". Fast ska jag vara ärlig så utforskade jag inte gatorna direkt, utan jag parkerade kärran i mörkret, larmade på och gick till sängs på mitt otroligt tråkiga rum.
Ok, det blev en matbit (oxfilé med stekt potatis, lök och ägg) och en stöl innan dess faktiskt, och det var riktigt skönt med lite bar-värme efter en slitig dag ute i det blöta och kalla. Brrrrrr.... jag kände att jag var värd det idag, trots bara måndag ;)


(lite hmmm.... spartanskt på Gillet i Köping)

ps. Mina mobil-bilder blir allt sämre och sämre, snart dags för ny mobil tror jag. Bilderna ser ju ut att vara tagna 1980 typ. En julkapp?

1 kommentar:

  1. Du fick med en putsduk till linsen. Använd den och torka bort allt DDT-damm från linsen och den blir som ett hököga igen ;)

    SvaraRadera