söndag 8 november 2009

NU LÄGGER JAG AV


Igår följde AIK upp sitt SM-Guld med att vinna Svenska Cupen, och talesättet säger ju att man ska "ställa skorna på hyllan när man är som bäst". Och det är precis det jag kommer att göra nu. Det ultimata har skett, det som inte var möjligt har inträffat. Ja det som bara inte fanns.... finns! Att efter detta år fortsätta åka på alla dessa matcher i ur och skur är slut nu, jag behöver inte jaga mera nu, det är över nu och jag har varit där. Det finns ju liksom ingenting mera att uppleva för en annan, möjligtvis att jag skulle kunna tänka mig att se en Champion League final mot Barcelona då... TACK för ALLT AIK!!

- AIK vinner SM-GULD 2009
- AIK vinner Svenska Cupen 2009
- Hammarby till Superettan
- Djurgården i Superettan-kval
- AIK vann ALLA derbyn 2009
- Stefan Batan bröt benet
- AIK enda lag som vinner i götet
- Tjerna avgör Allsvenskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar