fredag 5 november 2010

CLEAN

Glömde en sak från dagen, kolla in mina "cleana" förarplats. Rent och dammfritt med en liten liten doft av jämtländsk gran och tjära från Roslagen. Tyvärr så hann jag inte skrubba av utsidan så någon bild på det blir det inte, och ärligt, jag orkade INTE... Fan kom hem på eftermiddagen och i brevlådan låg nästa veckas jobb, och då ska man börja boka nya kundbesök direkt. Nä, jag är i o-fas just nu. Får jag inte ta ut övertid blir jobbet lidande.....



Mindre snyggt på den här lastbilen, sedd bakifrån vid en stoppskylt på väg mot Munketorp, och han körde i full speed innan dess. Shit, ett tunnt rep som säkerhet mot diverse stubbar och annat bråte på ett öppet flak utan bak-lem. Herre Gud, hur arrogant får man bli egentligen. Tänk er vad som kan hända om det lossnar saker här... så jag axade upp Transporten och "klippte honom" omgående, hoppas ingen annan råkade illa ut bara.

Och absolut minst "clean" av alla är väl detta....

2 kommentarer: