fredag 5 november 2010

OVES FREDAG

Fick ett mail från Ove, med lite smått och gott till ett fredags-inlägg på bloggen. Och som bland annat innehöll följade lilla story, fråga mig dock inte varför han fastnade för just denna artikel haha... navel-ludd!!



Sen stod det något vagt om nya arbets/skyddskläder till föråkarna, och att Hetting tydligen hade provat ett "ställ". Men jag tror jag avstår, skadar mig hellre brutalt än kommer till en gård i den munderingen.... huvva!!

Avslutningsvis en "Fredags-Fräckis", Ni som har tendes att rodna kan sluta läsa här....

Celine Dion, Elton John och Robbie Williams är ute och promenerar. Och plötsligt så halkar Celine till och fastnar med huvudet i ett pinnstaket. Robbie passar då snabbt på att dra ner hennes trosor och sätter på henne hejdlöst. När han är klar vänder han sig till Elton: - Din tur! Elton börjar då gråta och Robbie undrar vad det är fatt. Snyftande svarar Elton: - Jag får omöjligt in huvudet i det där pinnstaketet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar