fredag 5 november 2010

SNART FREDAG

Ser ni ljuset i tunneln? Imorgon är det fredag och jag tycker det ska bli hur skönt som helst. Tror nog dom som stannade på Gotland håller med mig, för där lär ju helgkänslan ha legat i dvala nu ett tag. Bilden togs under någon väg utanför Köping, och den var helt mal-placerad. Mitt på en åker, en traktor väg och hur smal som helst. Varför bygga?

Ska inte avslöja för mycket men huset på bilderna nedan tillhör en man som just nu sitter inne på "kåken" i 8,5 år, och då pratar vi inte fortkörningsböter. Jag körde in på "fel gård", trots att jag fått koordinater från kontoret, otippat ;) Jag satt där och skulle ringa när en man kom fram och sa "här vill du inte stå". Sen drog han hela storyn om gården, ägaren osv osv.
Hells Angels, poliser med automatvapen, Tommy-Körberg-godis och vrålande hundar mitt i natten. Jag backade, och backade.... och backade.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar