måndag 8 november 2010

SALA SUGER



Jag vet inte om man ska vara elak, men Sala är verkligen skit-tråkigt. När man går ut vid 18-tiden för att äta, så finns det bara två ställen att äta på, om man letar och frågar sig fram bland de två som var ute. Det är mörkt, kallt och fullständigt öde... och då pratar vi ju ändå om en stad mitt i Sverige. Försökte fota lite men inte ens det gick, jag tror f** det är mer ljus nere i gruvan.

Jag fann dock en liten "guld-gruva" efter en timme, en grekisk restaurang med suverän service och en ruggigt god tzatsiki, så jag visslade i alla fall lite när jag gick "hemåt" till mitt rum. På tal om det, vilket skit-hotell haha, men det kan jag ta en annan dag. Och om jag nu öser på om det nu så verkar ju detta inlägg liiiiiite väl negativt. Stad, hotel, Bergslagen, kallt och mörker.... så vi tar det imorgon eller nåt hehe.

Sov gott bröder och systrar, imorgon rensar i världen!!

ps. Snubben på bilden är den enda i receptionen, och på hotellet. En trä-skalle utan brallor, och ni skulle se baksidan hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar