fredag 26 november 2010

VINTERBAD


Ove visade mig hur man badar spa, och då menar jag ingen fjåll-tunna. Och visst ser killen brevid lite avundsjuk ut hehe. Skön bild och helt klart miljövänligt.

Emma mailade och rapporterade att det var över 51 cm snö neråt Mullsjö och att det bara fortsätter snöa. Läste att det bara var Jämtland (Så klart) som hade mer än så. MEn faktum är att det ser ut att bli en "grisig" helg med kyla, vindar och mera nederbörd. Så jag bestämmer redan här och nu att det blir en hemma-tryckar-helg med levande ljus, fårskinns-tofflorna, en massa glögg och vin samt julpyntande.

Jean-Åke jag tog en öl tillsammans härom dagen och då fick jag höra att han skulle till Väst-Indien. Bastard ;) Och Hetting drog till Miami. Hur sjuk är jag som bokade resa till.... England i december, på en skala? Men jag får se Millwall FC spela fotboll, Harrods berömda julskyltning och värma mig på riktiga pubar (ett par med rök-tillstånd faktiskt ;).

ps. Ni vet väl att det inte bara är "SNÖ" han sjunger om....

2 kommentarer:

  1. Har hört att det skall bli drivis o hagel blandat med snö över de brittiska öarna i december :P

    SvaraRadera