måndag 31 januari 2011

READY TO GO


Så där ja, nu är kärran i topp-form igen efter en förmiddag hos Rejjan på Radioteknik. Dom fixade till mina lampor uppe på taket och ordnade lite mobil-problem. Jag får dock vänta på ett nytt headset så ni får skrika lite när ni ringer upp mig för det hörs lite dåligt hehe. Måste också berätta att det på tjugo minuter ringde en person 27 ggr (!!) Det är sant. Och det under tiden vi strulade med telefonen, bra läge liksom. Till slut ringde jag ju upp och då gällde det hämtad metallskrot någonstans, och om det var jag som varit där för hon hade fått mitt nummer från någon och att blabla. Jag försökte förklara men det var svårt. Snacka om PANIK.... för hämtad skrot?

Detta fick mig osökt att tänka på ett Nalle-Puh-ordspråk som jag hört:
"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i örat".... Jag tror det får bli veckans kloka ord ;)

Imorgon drar jag norrut, Säfsen here I come!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar