fredag 21 januari 2011

SKIT-GRIS

På vägen hem idag från Örebro så kom jag ikapp den här Volvon utanför Södertälje. Döm om min förvåning när det kom en massa sopor ut genom passagerar-fönstret, hamburger-papper osv... utslängda i 90 km/h, med bilar bakom!!! Jag flashade ett par gånger med alla lampor jag hade och han sköt iväg som en raket (så fort det nu går med en 245:a). IDIOT!!! Man blir ju nästan äcklad över hur vissa beter sig men jag väljer dock att inte publicera reg.nr. Tror jag ska skicka honom några skräp-påsar på posten...

På tal om idioter, kolla in den här "blaffan" i min bil. Jag mitt pucko hade en kopp varmt gott kaffe med mig ut till bilen i morse, men jag hade redan en kopp i kopp-hållaren så jag ställde den ovanpå så länge. Sen skrapade jag rutorna och fixade lite. Och vad händer, jo jag backar ut utan minsta tanke på mitt kaffe.... PLASK.... "#¤%¤&/%("!.... tvärnit och torka en kvart. I min väska, i mina skor, på sätet och inget java kvar. DONT DRINK AND DRIVE!!
ps. Om ni har någon snygg skydds-klädsel till en transporter, eller om ni vet någon som är bra på att tvätta bilsäten... maila mig ;)

Odenbackens Kondis räddade dock min morgon, med helt underbart kaffe och härlig räkmacka. Det blev en alltså dubbel-frukost idag hehe. Och om ni undrar varför jag helt plötsligt äter frukost så är det nog för att jag behöver "energi", jag kan nämligen avslöja att jag var på gym härom kvällen. Jag liksom ;)





TREVLIG HELG ALLIHOPA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar