torsdag 13 januari 2011

KIDDE

Stort tack till Kidde i Örebro för hjälpen idag, och det helt utan kostnad.... vilka pärlor. Men det klart, när jag stegade in och sa "Länsförsäkringar" med myndig stämma så blev det en jä** fart ;)

Nä jag skojar bara, grabbarna där inne fixade till mina brandsläckare på fem minuter och inte nog med det, dom vägrade ta betalt. Jag är inte snål, men jag bara älskar när folk bjuder till lite, har ni hört talas om "whats goes around comes around". Men faktum är att jag jobbar och umgås med folk som är "såna" allihopa, bara sköna personer som aldrig backar ur om man behöver något. Underbart!! Och bara så ni vet, om ni behöver min hjälp eller något annat... I´ll be there!

På tal om engelska. Thank GOD it´s friday och jag får åka hem, snacka om dryg första vecka på jobbet. Svinkallt idag, inga lång-kallingar, vägar som knappt går att köra på och en näsa som droppar blod av allt snytande. Räkna med en Limpa som häckar i soffan i helgen, om nu inte regeringen ska till IKEA... sccchhhhh.... ett hyschande till, säg inget till hotellet där jag bor, men jag skruvade upp värmen lite, snåljåpar hehe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar