torsdag 20 januari 2011

SNACKA OM ÖDET

Snacka om "spooky", idag när jag var ute på uppdrag på de öde Örebro-slätterna så tänkte jag kolla av läget med min kollega Dahlin. När han svarar i telefonen och jag säger hej, så ser jag honom komma runt kröken vid den parkering jag står stilla på just då. Jag menar, hur stor är chansen på en sån sak, mitt ute i buschen, på samma väg, mot olika håll... lite som när man ringer någon och inte får ton, och sen när man ropar hallå så sitter den personen där och har ringt till en själv, samtidigt!

Om ni undrar över bildvalet så kan jag bara beklaga att mitt headset i bilen nu har brakat för typ tredje gången. Men som ni ser så kan man alltid lösa det på något vis, så nu ska jag stanna och köpa en jätte-gummisnodd någonstans haha. På tal om nöd-lösningar, om ni inte har krock-kudde i er bil så kan ni ju alltid göra som på bilden här nedan, så räddar ni i alla fall er medpassagerare vid eventuell krock.... kanske....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar