måndag 17 januari 2011

SÅG VÅR-SOLEN IDAG

Idag när jag susade förbi Västerås-trakterna så sprack himlen upp i några minuter, solen värmde till direkt och jag fick en liiiiiten liten vår-känsla där bakom ratten och helt plötsligt blev den smutsiga E20:an inte lika tråkig längre. Jag fick små vårkänslor i hela kroppen och denna annars så gråa tråkiga måndag glömdes bort för en stund. Jag tror 2011 blir ett riktigt riktigt bra år, även om nu förra året inte var dåligt på något vis, tvärtom.

Personligen så måste jag säga att det är en fröjd att komma ut till alla nöjda länsförsäkrings-kunder, oavsett om det är i Jämtland, Örebro eller på Gotland. Det är bara positiva tongångar och alla är så oerhört tacksamma över att vi kommer på besök, det här är en riktig "vinnare" för Länsförsäkringar. Jag hoppas verkligen att alla "mina" kunder i alla fall känner sig glada och nöjda efter det att mina bakljus försvinner från deras gårdar... fast det vet jag ju att dom gör ;)

Om några veckor sitter vi och planerar framtiden uppe i Säfsen, Föråkare, chefer, Håll Sverige Rent, Länsförsäkringar och Stena. Toppen-kollegor hela bunten tycker jag, och vilket jobb vi gör för Sverige och miljön, enastående om jag får säga det själv. Och i år ska vi bara bli ännu bättre, ännu gladare och ännu mer effektivare med all vår kunskap... Vi ses på vägen, på gården eller i säfsen

ps. Rotade upp förra årets krokusar som jag fotade ute vid sommarstugan då, och visst ser det lite mysigt ut. Och snart får vi uppleva detta igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar