onsdag 12 januari 2011

SKOTTE ON THE ROAD


Trafiksäkerhets-gurun Stefan Skotte poserar vid någon form av olycka på vägen, vet inte riktigt vad som hänt men kompletterar detta inlägg så fort jag får höra mera. Håll koll.

Själv sladdade jag omkring som en snorloska idag på vägarna, is-halt i Örebro med några centimeter snö på dom isiga grusvägarna gjorde det stundtals riktigt kusligt i vissa kurvor. Och på stora E20 dammade lastbilar och långtradare av som på ett pärlband, passerade tre kraftiga avåkningar. Men jag kan ändå inte fatta hur dåligt vissa kör, och värst är nog som ligger i sextio på motorväg... åk hem istället ;)




1 kommentar:

  1. Vad gör Skotte???

    Jo, Go Vänner jag ska berätta. Skotte förbereder sig inför nästa möte med "Föråkarna" och lite annat löst folk i februari. Mer kan jag inte säga men det blir alltid bra när den mannen är på G..//Ove

    SvaraRadera