tisdag 11 januari 2011

NÅGRA NYHETER


Dagens nyhet nummer ett måste väl ändå vara detta, man har hittat snödroppar på Gotland, och då pratar vi om blomman "snödroppe". Skit-kallt, kallaste vintern på 150 år, en massa snö, och flera månader till en tillstymmelse av vår. Hur skumt kan det bli?


Nyhet nummer två är att jag höll på att köra över Tobbe (vit mössa) idag när jag passerade genom Köping, ni vet den här killen ;) Trist om det inte hade blivit en säsong tio liksom... eller?



Till sist måste jag bara visa er gosse-djuren som stod och väntade på mitt hotellrum idag, hur sött är inte det här på en skala haha. Ja det var inget mer med det, men bara så ni vet så sover jag inte ensam inatt. Nä nu måste jag kuta iväg mot närmsta "O´Leary" igen, värsta hockey-derbyt ju, KÄMPA AIK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar