tisdag 5 februari 2013

ÅTERVINNINGSCENTRALEN


DAGENS SKÄMTBILD - EN SANNING MED MODIFIKATION

Lindströn levererar igen, och visst har han lite rätt. Jag känner mig också lätt "kriminell" när jag lastar ur min bil på en återvinningscentral en tidig lördagmorgon. Fem-sex man som går omkring och pekar och kollar i bakluckan samt morrar när man frågar dom om något som man inte vet. Lite som att hamna i en vanlig poliskontroll med alkotest, för även om man vet att man inte har druckit en öl på en vecka så blir man lite "nojjig". Eller hur ;)

Hoppas det inte gör att folk dumpar skräpet utanför bara, för det har jag sett mycket av denna vecka kan jag säga. Vidrigt att se hur det ser ut efter vägarna på pandlarparkeringar, rastplatser och små p-fickor. Skärpning ALLA!
 

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar