fredag 22 februari 2013

HALVA SVERIGE


JA DÅ FICK MAN SE SVERIGE IGEN - OCH TRÄFFA GOA, GLADA MÄNNISKOR

Trevlig helg på er allihopa, och jag måste säga att det blev en underbar jobb-vecka efter den här långa sega "lågsäsongen". Riktigt riktigt skönt att vara "back on the road again", tugga mil efter mil, leta gårdar och koordinater, dricka termoskaffe och inte minst träffa bond-folket igen. Fast det var ganska gött dock att parkera kärran hemma idag efter en långresa. Det jobbiga var ju att man satt och planerade nästa veckas jobb och resa, och då får man en liten lätt ångest... men nu tar jag helg.... Skål på er!

- Orolig över min dator, snyft! Det går just nu att steka ägg på den, och det redan 4-5 minuter efter uppstart. Vi får se om den, och jag (50-års-skiva imorgon) överlever helgen. Mona och Lasse, var beredda på samtal på måndag

- Jäklar vad med radio jag har lyssnat på idag, passerat minst fem lokalradiostationer. Kul!
Men jag kan gärna tänka mig att låna några bra talböcker av någon (Ove, maila inventeringslista ;)






"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. Har försökt att lägga in min lista på Talböcker, men har ej lyckats. Så du får den på mailen..//Ove

    SvaraRadera
  2. Du är otrolig Ove... tusen tack. Nu får jag gå igen hela listan och se vad som kan vara "hörbart". Kanon!!!!

    SvaraRadera