torsdag 14 februari 2013

TACK

TESTET FUNGERADE - TACK FÖR HJÄLPEN

Ja men det där med bildspelet gick ju LYSANDE bra, kul! Hoppas nu bara hur jag att kommer ihåg hur jag gjorde hehe. Men helt rätt Ove, nu är det bara att skicka sina önskemål på bild-motiven så fixar jag det. Lätt ;) Det finns ju en hel massa idéer om hur man skulle kunna använda detta på och givetvis är ju storbilds-vy den bästa för att synas bäst. Tack för att ni svarade på min fråga.

Fick precis besked från kontoret att Halland väntar, stick dit! Och ingen blir ju gladare än jag, vill ju inget annat än jobba med det jag än så länge gör. Tyvärr inte så länge till men jag ska njuta av det varenda jäkla dag, för tro det eller inte men jag kommer att sakna ALLT. Till och med skitdofterna, felkörningarna, bilhaverierna, ösregnet, arga djur och människor, snöstormar, oljiga och trasiga kläder, mörker och denna ständiga ovisshet om "var ska jag sova".... en epok går ju i graven snart.... Först Råsunda och nu detta, vart är vi på väg?

Men nu går jag ut och skottar fram "Pärlan", här ska jobbas!!



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. Hittar inte bildspelet..//Ove

    SvaraRadera
  2. Nä det är bortttaget, jag måste spärra vissa grejor så "kreti och pleti" inte kommer in bland alla mina bild-mappar ;)
    Fixar ngt nytt lite senare, viss tidsbrist har tyvärr infunnit sig också.

    SvaraRadera