måndag 18 februari 2013

MAGIC NUMBER


DAGENS SIFFROR ÄR - 6000 OCH 35000

Fick ett grattis-mess imorse där det stod, "du har passerat 35.000 besökare på bloggen, STORT". En härlig start på en måndagmorgon, tillika en ny vecka. Jättekul tycker jag, och att det är så många liksom. Hade det inte varit för att min egna bil fick en tvåa på besiktningen på morgonkulan så hmm, nitiska besiktningskvinnor är det värsta jag vet. Glapp i en styrled... ja om man sliter ihjäl sig på hjulet så, trött jag blir!!


Sen fick jag se en annan siffra på vägen ner mot Halland idag, "Pärlan" passerade 6.000 sköna mil med mig bakom ratten, vilka underbara dagar vi har haft... och nätter. Men snart ska vi skiljas, mot vår vilja. Det är tragiskt, nästan som på film där två älskande slits isär pga någon elaking, men dom finner ju alltid varandra i slutet på filmen. Gör vi, snyft!!


Dagens tittar-fråga (insänd av en blogg-läsare)... Vem där??


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar