onsdag 27 februari 2013

NÅGRA SNAP-SHOT


SLAWEK OCH HETTING - PAYBACK KOMMER

Allvarligt, det är inte skoj att snurra runt i Hyltebruks-skogarna, så är det bara. Tusen tack mina kära kollegor som dumpade kommunen på mitt "skrivbord", ni ska få tillbaka en vacker dag haha. För er som inte känner till hur det ser ut, tänk er smal grusväg på nio kilometer, spola den med vatten och snö, kör sen med en traktor och spåra, frys sen snabbt ner skiten.... och ja, då kan ni fatta hur det känns att transportera sig själv på en tvättbräda i ett par mil mellan kunderna. Gropar, is och hur slingrigt som helst, det blev en lång dag med få besök kan jag säga. Men men, inte mycket att göra åt för vem vill åka i diket liksom? Och jag njuter ju av att jobba med det jag gör...


Grabbarna på Fagerhult...

Stena transpotrerar UN3295... vad är det? Rätt svar utan handbok/google vinner pris ;)
Ps. Tråk-gubbe i hytten som inte ens flashade tillbaka när jag slog på "saftblandaren", men det klart han satt ju och pratade i mobilen med ena handen så hmmmm

150 spänn för en natt ovanpå pizzerian i Torup, slå det om ni kan.

Frostnupet Kvibille, synd att man var där innan dom öppnade.

Såg hur många öde-kåkar som helst idag. Man blir lite ledsen av att se dom... en epok går i graven

Ännu en "kollega", och den killen hejade glatt. Länsförsäkringar 1 - Stena 0


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. Kära limpan.
    Du vet att vi älskar dig och bara vill väl :P
    Vi tyckte du behövde lite ödevägar som omväxling emot Norrtäljevägen. Du brukar ju alltid gnälla över hur "knöktjockt" det är med bilar varje gång du skall åka .

    SvaraRadera
  2. Tack "anonym", ni är FÖR snälla :)
    Det blev en vecka till i skogarna och jag är så klart hur tacksam som helst för det.
    Puss och trevlig helg!!

    SvaraRadera