tisdag 29 oktober 2013

ÅTERVINNINGSGALAN 2013

 
STORT GRATTIS OVE - DU ÄR NOMINERAD TILL ÅTERVINNINGSGALAN

Nu är det klart, Ove Jansson är alltså slutnominerad till priset som "Årets Kretsloppsvgiftare", vad glad jag blir för din skull. Är det någon som är värd detta så är det just du Ove, jättekul! Men ska jag vara ärlig så tror jag att jag röstade på dig till "Årets Specialpris", har tyvärr kastat mailet med mitt inskickade bidrag annars hade jag lagt upp det här. Kan dock avslöja att jag höjde dig till skyarna för allt det arbete och den energi du har lagt ner på det här som vi har jobbat med under en massa år. Jättegrattis från oss föråkare! Nu håller vi tummarna för att Folke Rydén ropar upp ditt namn till folkets jubel, kör hårt Ove!!

ÅRETS KRETSLOPPSAVGIFTARE:
Länsförsäkringar Miljö/Ove Jansson
Sveriges Geotekniska Institut (SAMLA)
Stockholms läns landsting

HÄR kan ni se övriga nomineringar på hemsidan.
Artikel i Recyckling.net HÄR.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

1 kommentar:

  1. Det var som tusan, jag håller tummar och stortår :)

    // Hetting

    SvaraRadera