måndag 22 augusti 2011

DAHLIN BILDER


TYPISKT EN ICKE-GNAGARE....

.... att maila en stackars AIK-are och hävda att det är vi som kladdat ner hans bil, tur att man är härdad hehe. Nä Dahlins bil har nog norskarna "taggat" ner tror jag, är man i Östersund så får man ju armbåga sig fram mellan dom, det är tusentals där just nu. Lite bensin på det där så är kärran som ny igen...
Men jag fick några andra sköna bilder från ovan nämnda kille, som tydligen hade ramlat på Sveries mitt där uppe i Jämtland, och om ni undrar hur det ser ut där så kan ni se det här nedan. Tack Dahlin, vaket säger jag ;) ;)





2 kommentarer:

  1. Hej,

    Har idag pratat med polisen i jämtland. I helgen blev ett 20 tal bilar "taggade" och Polisen vill ha foto på texten samt en anmälan. Nu kommer det att bli lite svårt eftersom Herr Dahlin är en som gillar att ha allt i ordning så har han redan tvättat bort "gladdet" men vi gör en anmälan ändå.

    SvaraRadera
  2. Dum fråga kanske... men är det inte bara att kopiera den här bilden från bloggen, och maila sheriffen? Annars kan jag göra en ny ;) ;)

    SvaraRadera