fredag 12 augusti 2011

FREDAG IGEN



SÄKERT EXTRA SKÖN FREDAG FÖR MÅNGA

Med tanke på att en del säkert har gjort sin första vecka efter semestern nu så kommer nog den här fredagen lite extra lägligt. Eller? Själv har man hunnit komma in i jobb-lunken igen så det känns nästan som vanligt igen, fast för er som har sista lediga semesterdagen är det väl lite ångest-varning. Kämpa!

Har precis bokat upp mig hos ca 30 glada kunder i Växjö kommun där jag nu kommer att "campa" under några veckor framöver. Ska bli skoj med lite miljöbyte liksom, Sverige är fantastiskt! Och inte nog med det, på fredag nästa vecka så kvitterar jag ut min nya älskling... Transportern. Hon väntar just nu på mig nere i Oskarshamn, men hon är alldeles för naken för att visa upp bland våra kunder och länsbolag än. Men snart står hon där, vackert målad och i gnistrande klädsel... Längtar ;)

Ha en skön helg allihopa och njut av fredagen. Själv blir det fotboll hela helgen, det är mycket nu liksom... kommer med lite fräscha fotbollsbilder sen, var sig ni vill eller inte. Ha re!!

ps. datakrash suger... så om någon chef läser detta. Kan jag beställa ny nu eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar