lördag 27 augusti 2011

LITE BILBYGGARBILDER

GALET MYCKET BILDER.....

Ove, Norrström och jag själv dammade på med kamerorna så det batra smattrade på Mobilcenter i Oskarshamn under flera dagar. Stackar stackars personal, det kan inte ha varit helt lätt att jobba i det där blixtrandet haha... Men här kommer i alla fall ett litet urval av bilder tagna under ombyggnationen av min lilla pärla. Visst blev hon fin ;)


Föråkare poserar, och Jocke suckar

Jimmy och Petra meckar takramp

Hej Hej ;)

Lagom förvirrad Jocke letar småskruvar

Värmepistol

Föråkare vill ändra om, Mobilcenter kliar sig i huvudet

Takpanel upp

Nöjd Micke på det

Lite "finlir"

Klart och snyggt

Jimmy skruvar dit lite antenner

Min nya älskling... och min fd.... snyft

Ove funderar över bilar och åter bilar.....

... eller var det på dom här sönderklippta korten? (men det tar vi en annan gång hehe)


VW-bus... fyndigt va? ;)

Snart klart på taket också

Grymt fin front nu

Liiiiite kablage i instrumentbrädan liksom

Så där ja....

Mitt lilla sido-jobb... kromade pallar nu hehe

Norrström ringer hem

TACK ALLA... hoppas vi ses snart igen!!

2 kommentarer:

  1. De sönderklippta korten väcker en viss nyfikenhet ;)

    SvaraRadera
  2. hahaha... ja det var en lång historia, men ägaren kanske berättar själv, vem vet ;)

    SvaraRadera