lördag 20 augusti 2011

OVE/NORRSTRÖM....

... SKICKA BILDER

Vet ju att kameror har gått varma nere i Oskarshamn, och jag är i stort behov av bra bilder. Skulle bli otroligt tacksam om ni kunde bränna ner en cd med några stycken att välja bland. Vore skoj att kunna publicera allehanda detaljer och personer här. De få jag tog med mobilen blev mest skrutt så jag väljer att avvakta ett par dagar med bra material istället. Vem f** vill se en tuta liksom.... men jag är nöjd. Nu vaknar bönderna när jag "honkar" på gårdarna hahaha




3 kommentarer:

  1. Jag har i helgen fixat till de bilder som var på mitt kamrakort. Det blev ca:250 stycken och efter att jag rensat så återstår det 163 stycken som jag tycker är bra. Ja, jag fixar ner dessa på en skiva så andra kan få se dessa på bloggen då och då..//Ove

    ps: snart är det måndag och man får återgå till sitt älskade jobb . DS.

    SvaraRadera
  2. Är det ironi eller allvar, Ove? hehe
    Kan hålla med i båda fallen i så fall ;) ;)

    SvaraRadera