tisdag 16 augusti 2011

LITE LÄSKIGA VIBBAR IDAG



CHILDREN OF THE CORN

Idag mitt i solskenet och bland vackra bok-skogar så kommer jag ut på en lång lång raksträcka, och på båda sidor har jag två meter hög majs. Otippat att man började tänka på filmen här nedan då, nääää. Fast allting började några timmar tidigare då jag var upp till en gård där ägaren inte var hemma. Allting stod framme och jag lastade visslande in grejorna i bilen, precis som vanligt. Men sen när jag stängde bakdörren på bilen så känner jag hur nackhåren reser sig, ni vet en sån där rysning vissa får av tavelkrita, porslins-skrap osv. Fast den här är "ondare"....

Jag tror jag har berättat tidigare om min paranormala "förmågor", så jag går inte in på det. Men det var precis vad som hände, mitt på dagen, i solen... fan, fick gåshud över hela kroppen av att bara skriva om det just nu. På den platsen hade något riktigt grymt hänt/händer/hända, det kan jag satsa nästa lön på. Så nu kanske ni förstår varför jag blev lite exalterad när jag passerar ett två kilometer långt majs-fält....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar