fredag 19 augusti 2011

TRÖTT

1970- talet --- 2010- talet


Kom precis hem efter veckans jobb nere i Kronoberg och bilbytet. Tänkte ladda upp några få bilder men orkar inte just nu. Jag är skit-trött helt enkelt!! Det ös-regnade i femtio mil hem så det var lite små-segt att ratta hemåt, även om jag nu hade en splitterny kärra. En riktig pärla måste jag säga, nästan så att jag inte sörjer "Gamla Bettan"... jo *snyft*.... vila i frid älskling :(

Men håll lite koll under helgen så lovar jag att det kommer mera.... på tal om gammal förresten, hur var det nu?

1970 vs 2010
Rolling Stones.... Njurstenar
Blev kallad till rektorsexpeditionen..... Ringer till rektorsexpeditionen
Klarade körkortstestet..... Klarar syntestet
Rökte gräs..... Rensar ogräs
Fri sex..... Sexfritt
Surt godis..... Sura uppstötningar
Sjöng protestvisor..... Behöver tandproteser
Vaken till 5..... Vaknar 4
Kollade 'Den sista färden'.... Ringer färdtjänst 
Ute och röjde..... Hemorrojder
Ville resa till alla jordens kontinenter..... Vill ha hjälpmedel mot inkontinensen
Fick recept på p-piller..... Får recept på sömnpiller

3 kommentarer:

  1. Det var någon som sa att du var stolt som en kyrktupp när du rullade ut från mobilcenter ;)

    SvaraRadera
  2. Lika som du var/är..//O

    SvaraRadera
  3. Det har man väl rätt att vara någon gång ibland ;)

    SvaraRadera