torsdag 18 augusti 2011

NU ÄR DET NÄRA


MAN GÅR I VÄNTANS TIDER

Hade tänkt ladda upp lite bilder på nya bilen osv men gissa.... den här blogg-servern suger fett (som min grabb säger). Så tyvärr så får dom komma lite senare, men då är det ju lite inaktuellt så att säga. Suck!
Är i alla fall nere i Oskarshamn just nu och hälsar på Jocke på MobilCenter, som ju utrustar kärrorna med diverse obligatoriska tillbehör, och det ser bra ut. Riktigt bra! Har ett par "paranteser" men det ger sig nog framöver. Men det ska bli jätteskönt att få ratta ut med ett splitternytt arbetsredskap, lite som ni på kontoret får en ny stol/skrivbord. På tal om det, den som har snott min växt från min gamla arbetsplats på Högbergsgatan, ställ upp den på våning tre... pronto ;)

Förresten, jag tar fem snabba:
- Norrström är en schysst kille, han borde bli föråkare (En mycket sympatisk gentleman)
- STENA i Nybro är KANON, tack!! (njema problema och bärhjälp till 100%))
- "Sov" inte på Statt i Växjö om ni vill sova (hysteriskt gatuliv till runt 03.00, iaf på onsdagar)
- Mona å Lasse... Puss (datorproblemen snart lösta)
- Tänkte ta en femte men känner att jag bergis missar den sjätte (Tack alla jag träffat och känner ;)

Snacka om überpositiv.... det måste bero på min nya älskling hehe.
Imorgon är det fredag och en låååång hemresa, jag försöker ladda upp något "sevärt" efter det att jag landat hemma bland nära och kära. Själv ska jag njuta av min sons seriepremiär i divison 2, stolt pappa till en 17-taggare på 1,88 med skruvdobbar av stål ;)

ps. AIK - Brynäs 4-2 ikväll... sorry Ove, men vi är inte sämre än så här. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar