torsdag 4 augusti 2011

TVÅ VECKOR I PARADISET


FÖRÅKARE LÄMNAR JÄMTLAND

Så där jag var mina uppdrag klara och utförda i Jämtland för i år, om det nu inte dyker upp något annat. Vet ju inte riktig än vad mina kollegor sysslar med nu i och efter semestertiderna, men det lär väl visa sig nästa vecka. Har dock hört att en av dom tänker skicka ner mig till Kronoberg och Växjö, så jag ligger lite långt och fiskar på kontoret på måndag. En föråkare kan ju INTE sitta stilla, hjulen måste snurra liksom ;)

Igår började "Tour of Jamtland" mitt i Östersund med en snabb etapp i city, och det klart man var tvungen att kolla in dom lite. Johan Landström, Team Cykelcity leder innan dom idag begav sig ut på vägarna och upp mot Vemdalen.... Intressant? Nja kanske inte för läsarna, men jag gillar cykel, tro det eller inte men jag har en riktig racer ståendes i källaren, kanske dags för comeback hmmmm...




Nä nu drar jag snart söderut, det får bli sent stopp i Sundsvall tror jag, halvvägs hem då iaf. På vägen hem så kommer jag att passera Brunflo och där tog jag en liten bild förra veckan, känner ni igen den här lastbilen... förlåt helikortern? Om inte, kolla in filmen efter ca 7.50, en svensk klassiker.






Ha de, och till er som nu bara har EN ynka vardag kvar av semester... visst ska det bli härligt att börja jobba igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar