tisdag 29 november 2011

DET ÄR MÖRKT NU



TIDIGA MORNAR I NOVEMBER ÄR INGEN HIT

Becksvart mörker när man lämnar Linköping för resa ner mot Åtvidaberg och väntande kunder. Det är precis just nu som det känns som tyngst, i alla fall på den här sidan året. Februari är ju inte heller någon höjdare direkt. Men.... imorgon ska jag jul-pimpa Transportern för på torsdag är det ju första december. Sen blir det mys i kupén kan jag lova, nytt för i år blir en öppen pepparkaksburk. Lovade mig själv redan förra julen att ha något väldoftande, hemtrevligt i bilen. Och eftersom jag strök glöggen, jobbigt i en poliskontroll liksom... "sniff, sniff, jaha ja, vad har vi här då höhö", så blir det pepparkakor. Andra tips? Apelsin med såna där svarta grejor i tex hehe...

SNÖ i Peking! Jo det är säkert, drivor med snö... kolla bilden här nedan får ni se. Det måste ha kommit minst en meter under dagen, tur att man inte bor där. Ja i Norrköping alltså. Förresten, tack Hetting för arbetsmaterialet som du körde in med där på Stena, guld värt. Soptomt i bilen nämligen, men nu kan jag jobba vidare igen. MÅSTE köra hårt nu, hörde att jag var den siste som inte anmält julledigt, och vad tror ni muppen Andreas sa då... "Hmm om inte Östergötland är klart innan jul så beviljas den inte, då måste du köra klart själv". Så ni andra föråkare.... JOBBA SOM FAN NU!!!


Mängder med snö i Norrköping... efter en snowboarduppvisning hehe

Jättedålig bild men jag hann inte, en torrlagd Göta Kanal

Skum bild som kom på mobilen, har Hetting fått ny bil eller?

Dagens hotellbild.... Vidrig spegel haha, gör en näsborre till en outforskad grotta?



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar