fredag 18 november 2011

FAN VA JAG ÄR BRA

BRA KARL REDER SIG SJÄLV ;)

Ha en trevlig höst-helg allihopa, jag återkommer till kvällen med veckans sista inlägg. Bokar kunder så det ryker just nu så här på fredagskvällen, bättre sent än aldrig haha... Sköt om er!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Uppdatering:

Åter igen lite sen känner jag haha, och nu berodde det på tekniken. Tänk att jag aldrig är den skyldige, utan det är alltid andra som ställer till det för mig. Precis som på den gamla goda tiden när AIK hade bortamatch och polisen i Växjö/Halmstad/Malmö alltid trodde att det var jag som kastade först. Jag kan inte förstå ;)

Äsch det var inget speciellt, tänkte bara langa upp en skön liten video men som sagt, tekniken ville inte fungera på den här sidan. Lite surt, men dom kanske fixar det så småningom så det får bli ett senare inlägg. Allvarligt, jag börjar tröttna lite på blogspot, eller vad dom nu heter. Byte eller nedläggning 2012, vad tror ni?

HA EN TREVLIG HELG!!

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. I så fall byte. Jag vill ju veta allt vad ni gubbar håller på med ju. ;-)

    SvaraRadera