lördag 5 november 2011

EN ORGIE I BLING-BLING


VISST ÄR DET VACKERT

Vissa bloggläsare ville se lite mer bling-bling-bilder på våra Transportrar, så här kommer några stycken som jag tog nu i veckan. Gissa om vi syns i mörkret. Ska dock poängtera att dom inte sitter där för "syns" skull, utan att det är säkerheten som är A och O. Har själv varit i stort behov av dom vid ett par tillfällen, liksom några av mina kollegor, jag kan dra en story sen om ni vill höra. Men som sagt, med dessa bilder ville jag bara visa hur vackert det kan vara att se en föråkarbil.... och att jag börjar längta till jul och mina ljusslingor, julgranar och fiberoptiken.

Trevlig lördagskväll alla!!















"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

1 kommentar:

  1. Hej

    Vilka underbara bilder du fixat.


    Hälsningar Peter

    SvaraRadera