fredag 11 november 2011

TREVLIG HELG


FREDAG IGEN - VECKORNA FLYGER FRAM

Som sagt nu är det fredag och helg igen, och det gör ju ingenting. Fast herre Gud vad tiden flyger fram, vet ni att det är julafton om fem veckor... ingen panik nu ;) Förresten, idag stod jag still och väntade på att något skulle hända kl 11.11, den 11/11 -11. Ja jag inbillade mig att jag skulle få någon typ av omen, men det som kom var ju inte direkt så där jätteupplyftande.... sopbilen stannade utanför kåken. Hur ska man tolka detta tro, hjälp! Nä ha en trevlig helg alla, det ska jag. Har ju frisknat till lite efter förkylningskoman nu i alla fall, så den ljusnande framtid är "min" ;)

ps. Fick ett par paparazzibilder från dagen ute på Sånga Säby, och det med planerings-tavla och en Niklas som har krupit ihop i sidotippad-fosterställning vid skohyllan. Var det så jäkligt Niklas, eller var det senare på kvällen efter ett par "stänkare" hehe.




"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

1 kommentar:

  1. Ja nu vet jag vad det var som luktade så jäkligt på golvet. Dags å köpa ny skor :)
    /N

    SvaraRadera