tisdag 22 november 2011

FINN ETT FEL


NÅGOT SOM INTE STÄMMER HÄR

Kanske inte helt enkelt att upptäcka på den första bilden, men om jag zoomar in lite så kanske ni kan ana vad det är på den andra bilden. Japp, tre dynamitgubbar och en ask tändhattar... i samma lilla låda, från tidigt sjuttiotal. Lukten av svettig dynamit är mumma, men man blir liiiiiite skakis när man petar på grejorna kan jag erkänna. Inte ofta en föråkare darrar, men dynamit, drägglande rottweilers och skakiga gubbar med hagelbössor, får i alla fall mig att vara beredd med handen på växelspaken (backläget). Tur att det är så sällan ;)

ps. Jo jag kontaktar polisen i detta fall, dom brukar hjälpa till.


En låda smågodis


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. Annars hade väl dynamiten kommit till väl pass när fotbollssäsongen sätter igång igen. Ett litet härligt derby och en djurgårdsklack i omloppsbana :P

    SvaraRadera
  2. Jo jag förstår inte idéen med "knallskott", ska det smälla så ska det!!

    SvaraRadera