måndag 10 september 2012

BESÖKARE


DET BÖRJADE MED EN BESÖKARE - NU ÄR DET NÅGRA TILL

Såg i helgen att jag precis hade passerat 800 inlägg sedan starten den 12:e mars 2009, här är det lilla ynkliga inlägget förresten haha. Men åren har rullat på och inläggen likaså, och det har blivit en hel del bilder och konstiga upplevelser som jag har försökt förmedla här. Hur många bilder jag har levererat har jag ingen direkt koll på men jag skulle kunna tippa runt 4-5000. Just idag så var det 32.222 besökare och det är skyhögt över vad jag trodde den där mars-dagen. Ganska otroligt faktiskt utan profilering och att medvetet ha undvikit att ligga upplagd på diverse sökmotorer.
Vad hade det annars varit för siffror tro?

Kanske dags att börja öka lite, ha detta som en plattform inför framtiden. Vem vet vad en föråkare gör om ett år liksom, han kanske står där i kön till arbetsförmedlingen med en doft av bekämpningsmedel runt sig och söker nya uppdrag. Nä, jag hoppas verkligen inte det, jag tar nästan för givet att alla inblandade inte låter detta helt unika projekt rinna ut i sanden utan att vi tillsammans jobbar stenhårt på det vi gör, och att vi gör det jäkligt bra!

ps. Kom på en sak... "Efteråkare"? ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar