onsdag 19 september 2012

DUBBELBESÖK


 FÖRVIRRAD FÖRÅKARE - MÖTER MYSTISK MAN

Måste bara berätta att när jag kom till dagens sista kund idag så uppstod en lätt förvirring. Jag letade efter någon på gården men hittade ingen, så jag tog upp mobilen och skulle precis slå numret när jag ser en man komma gåendes mot bilen. Men när han ser mig så går han igen? Jag kör ikapp honom och trycker ner sidofönstret och presenterar mig och vad jag gör där, allt medans han ser ut att bara vilja springa iväg.

Jag ska inte dra hela samtalet men det tog säkert en kvart innan jag förstod att det var just här på gården vi hade haft pressträffen för några veckor sedan. Och ni som var inblandade i den vet då vem mannen var. För övrigt mycket trevlig, men ja, lite speciell. Och jo då jag var även på besök hos grannen Per ;)

Här är artikeln i NWT igen.


Vad gör man i Molkom? Köper kaffe på macken så klart

Härliga högar i Värmland. Men vi måste hämta snabbt. Jag förklarar imorgon.......

 Snacka om att den här "mackapären" har fått gått hårt. Må han vila i frid :(


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar