fredag 28 september 2012

SOMMARDÄCK


FÖRÅKARE FÖRBÄTTRAR FÖRARMILJÖN - FÖRBEREDER FANTASTISK FÄRD

Upptäckte till mina fasa att mina däck på bara en knapp månad hade raserat totalt, så det blev upp till mina underbara däcks-killar Pelle och co på Tälje Däckservice. Och det klart dom rullade undan det dom höll på med och vinkade in mig, lossade av allting och bytte fyra friska sulor på dryga 10 minuter. Otrolig service och grattis kaffe i termomugg som man också fick med sig hem. TACK!!

Alltså det här med däck är hur viktigt som helst om ni nu inte redan visste det, i alla fall om man som vi dundrar runt land och rike hela veckorna. Det är liiite läskigt när det släpper under gummit på E4:an i 120 med 3,5 ton, Så mina kära kollegor, ta en ordentlig titt på era däck och däcksmönster redan imorgon. Förresten, om några veckor kanske det är dags för vinterdäcken, vem vet ;)

Ha en riktigt härlig helg och sköt om varandra... ps. Kör försiktigt!


Supersnabba killar i depån, rena F1-stoppet för föråkaren

 Ett lätt slitet bakdäck

Ett helt slut framdäck

Veckans tittarfråga... vilket däck skulle du välja?

 
Östergötland, here I come!! Limpans egna kartprogram, det enda man kan lita till 100% på


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar