fredag 14 september 2012

FREDAG IGEN

 FÖRLÅT KÄRA VÄNNER - HÖLL PÅ ATT GLÖMMA ER

Det är ju fredag och veckoslut, och jag hade nästan glömt bort att slänga in något på bloggen. Skandal! Men ok här kommer några snabba rader och jag börjar med att ladda upp några bilder som jag fått från min kollega Hetting på uppdrag i Kristinehamn, Värmland.

 Han hittade inte rätt låda

Vad är det för konstigt med Rännelanda haha

 Respekt!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen ber jag att få återkomma nästa vecka med lite läckra bilder från VW, en privatupplevelse som jag mer än gärna delar med mig av. VW... en föråkares dröm ;)




"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar