måndag 17 september 2012

FARFAR HAHA


NU ÄR MAN INTE BARA FARSA - MAN ÄR FARFAR OCKSÅ

Några av er vet ju redan om det men för er andra så kan jag stolt berätta att jag igår blev farfar (hur kul nu det låter ;). Men min äldsta grabb Max blev pappa till en helt underbar dotter, som troligtvis kommer att få heta Wera. En sån härlig känsla det är... jag blir nästan rörd bara jag skriver om det haha.... och en tjej sen, vi som bara är killar i flera generationer. Stort!!

Och inte nog med det, hon föddes på en historisk dag. Dagen då AIK spöade skiten ur ärkerivalerna Djurgården i ett stockholmsderby för sista gången på den legendariska arenan Råsunda. Det kommer hon att få höra många många gånger av sin gamla gaggiga farfar som sitter där i gungstolen och röker pipa med Gnaget-halsduken på och berättar sina minnen från Råsunda-epoken.

Livet är bra underbart ibland ;) ;)



Kärlek!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. Välkommen i "Farfars klubben" önskar Dubbel Farfar Ove

    SvaraRadera
  2. Tack Ove, det värmer ;)

    SvaraRadera