tisdag 12 maj 2009

ETT UFO HAR LANDAT


Idag hörde jag konstiga läten när jag passerade upp över ett back-krön och gissa om snopen man blev när man fick se att ett UFO hade landat alldeles intill en bondgård. Jag tvärnitade och gapade som fisk på torra land, vevade tyst ner fönstret och hängde ut mobilen och tog det här kortet. När jag sen tryckte på elhissen så fungerade ingenting i bilen och motorn stannade, ett gnistregn slog ut från min saftblandare på taket och jag svimmade av någon underlig tryckvåg som lyfte hela bilen flera meter upp i luften, och det sista jag minns var en gigantisk jätte-spindel som slet ut mig genom fönstret…...

Nä jag skojade bara (som om ni inte fattade det ;) De konstiga ljuden var grisar som skrek. Ett svinhus och ingenting annat alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar