tisdag 19 maj 2009

VILKEN UNDERBAR DAG

Vilken natt, den var värd varenda sekund av missad sömn för en vinst mot ärke-rivalerna är ju så underbart. Ja som ni redan antagligen vet så smiskade AIK till jurgården igår med 1-0, och vilket mål sen, Ivan Obolo från 35 meter. SM-guld nästa eller? Och som om inte detta vore nog så fick jag sent på eftermiddagen mitt första besök inställt då han inte kunde vara hemma, ojoj ajaj sa jag, men då får vi ta det nästa vecka helt enkelt… klick…. Yeees. Så i morse fick jag sova till åtta. Behövde verkligen den extra-timmen kan jag säga, suck och stön och stånk.
HEJA AIK!! Förresten kolla in gårdagens tifo, det var världsklass på det!!

Idag ligger körningarna på ”pärl-band” och det är bara att hålla tummarna för att gps-positionerna stämmer och att alla håller sig hemma. Jag menar, man verkar ju verkligen vara inne i ett ”stim” just nu så det är bara att passa på att må gott. Förresten, det är ju snart onsdag också och slut på en kort vecka, skönt va, Ska försöka hinna med att passera kontoret på väg hem, tio dagar sen nu tror jag.

Men helgen håller som vanligt ett högt tempo då jag nu hamnar i Enköping även på fritiden, vilket öde. Ludde (grabben) är nämligen uttagen till tredagars-läger i Upplandscampen, där de bästa 50 spelarna i hans ålder får fortsätta visa upp sig och skaffa specialträning. Skyltfönstret utåt är viktigt, AIK bevakar ju ;) Men pappa är stolt i alla fall, elvahundra andra grabbar är redan passerade.

Oj, nu måste jag åka vidare, njut av denna underbara dag alla. Mulet och lite duggregn här men solen lyser i mitt inre tral-la-la-la ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar