onsdag 13 maj 2009

HARRY POTTER KULISS?


Mäktig kyrka som helt plötsligt tornar upp sig mitt ute bland åkrarna, Björcksta Kyrka nämligen. Den ser riktigt ”spooky” ut och jag har väldigt svårt att tänka mig att man skulle gå dit och vattna graven en regning höstnatt. I och för sig, vem fan vattnar när det regnar, och mitt i natten sen. Men ok, punka på cykeln strax intill då eller något. Fick lite gåshuds-känsla när jag passerade så jag måste höra mig för bland lokalbefolkningen någon dag. För om ni inte visste det så har jag ibland förmågan att ”känna” av vissa saker som man kanske inte borde ”känna”. Jag får förklara mera en annan gång men det är ruggiga saker uuu

Idag har jag kört och kört, långa sega sträckor och är helt slut i skallen. Blodsockerfallet är klart påtagligt och kaffesuget brutalt, bensinmätaren ”plingar” och jag gäspar oavbrutet…. Det är dags för rekreation med andra ord, hotel, mat, sova. Vi hörs snart igen, tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar