torsdag 21 maj 2009

LITE FATTIGARE


Jaha ja, då blev man lite fattigare igen. Ludde skulle först inte ha moppe men efter att halva laget nu sitter och "brummar" så blev det till slut oundvikligt. Så det var bara till att hosta upp femsiffrigt och åka och shoppa det, för man minns ju själv den gamla goda tiden med moppar och bomber-jackor. Så jag vek ganska enkelt ner mig i övertalningsförsöken.
Och SJÄLVKLART så tecknade jag försäkringen på Länsförsäkringar. Kanonpersonal i Norrtälje, hälsa dom Ove, och fixa gärna en liiiiiite billigare premie (smörigt ja ;)

Fast nu för tiden kommer värstingarna från Korea och kallas EU-moppar? Själv hade man mest respekt på en Zündapp med genomgående tyskt stål och en nio-hästars importerad motor. Såg man en Yamaha eller Suzuki så spottade man nonchanlant i backen och sa, "japanskt skit"!
Men nu blev det alltså en Kymco Super 9 från Korea haha... skit samma, jag kör amerikanskt.

Nä nu är det Allsvensk topp-match mellan AIK och Elfsborg från "Ellos-landet" Borås. Så jag önskar er bara en fortsatt trevlig helg och glöm inte att kika in när ni inte har något att göra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar