torsdag 7 maj 2009

LÄCKAGE I BILEN


Hämtade upp dessa sex dunkar spillolja för någon timme sedan, och tror ni inte en av dom (den röda på marken) hade läckt ut inne i bilen. Svart sörja som låg där och guppade när jag öppnade dörren, YEK! Men smart som man är *host* så har man en plast-duk liggandes under lasten och det med uppvikta kanter runt pallen som man fraktar i, så jag kunde städa ur det äckliga ganska snabbt ändå. Lite slabbande får man ju räkna med när man lastar bilen full med miljöfarligt avfall jämt och ständigt. Förresten min effektiva gårdag är ett minne blott, idag "sket" det sig både här och där. Ingen hemma, ej hop-plockat och till slut en som hade ångrat sig då han hade så lite... kul att man åkte nästan tre mil för att få höra det, suck!
Förresten, jag höll på att kosta arbetsgivarna runt tusentals kronor idag, igen! Men jag tar det imorgon eller en annan dag. Teaser! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar