tisdag 1 september 2009

FLYGANDE FÖRÅKARE

Transporter vs Viggen.... Limpan vann... lätt ;)
Alltså jag var bara tvungen att stanna och ta den här bilden, en stor, fet, svart Viggen parkerad mitt ute på en stor gräsplätt efter E45:an. Vilken maskin! Lång väg ut på avspärrat område kunde inte stoppa mig efter det att jag kört vilse inne på Grytans Skjutområde, 2 mil på gropiga grusvägar med bommar. Ibland vill man bara STAMPA på GPS:sen, men det blev ju i alla fall en skön bild.

Här är annars ett par bilder som säkert gläder vissa, "dom" finns överallt. Precis som AIK.
Om ni inte kan se på de små bilderna så klicka bara på dom så blir det helt plötsligt jätte-stort ;)
(Nya Jämtkraft Arena, kolla in flaggan mitt i bilden)

(Utsikten från mitt hotellfönster, en glas-skrapa mitt på torget)
ps. Men jag saknar loggan på BKV:s byxor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar